czwartek, 24 lutego 2011

Witam :)

postanowiłam założyć bloga, żeby wstawiać tu emblematy, gdyż na fotoblożku nie mogłam dodawać niezliczonej ich ilości, lecz tylko dwa dziennie. NIESTETY. ale mam nadzieję, że blog mi się przyda i będziecie czerpać z niego korzyści. :) tak więc od następnej notki wstawiam emblematy. :) do następnego posta! :* robię emblematy zwykłe, bez tła, oraz ruchome z tłem. :) 


Do wykonania ZWYKŁEGO emblematu potrzebne mi są informacje takie jak :
- napis np. Kocham cię wiesz ? oraz kolor tego napisu. możecie podawać mi dokładne numerki tego koloru, pobrane z waszych fotoblogów. 
- możecie podawać mi także rodzaj czcionki np. Georgia, a jeśli czcionkę będę musiała pobrać, proszę o podawanie mi linku z tą czcionką. niekoniecznie musicie podawać. 
- ozdoby ( kwiatki, serduszka, misie etc. ) 
- jeśli chcecie, żeby na emblemacie widniała nazwa Waszych fotoblogów, to prosze, o tym też wspomnijcie i gdzie dokładnie : w prawym dolnym rogu; pod napisem etc. :)

robię także emblematy ruchome :) informacje podobne jak powyżej. :)
- kolor tła. w tego typu emblematach jest on mi potrzebny, gdyż nie potrafię robić ich bez tła :( podajcie mi dokładne numerki, lub po prostu czarny, biały, różowy. :)
- napisy. co ma być na pierwszym emblemacie, na drugim, trzecim, czwartym i w ogóle. ilość emblematów w ruchomym nie jest ograniczona, także podawajcie ile chcecie :) 
- kolor napisów, także może być pobrany z Waszych fotoblogów, czyli numerki. 
- rodzaj czcionki, niekoniecznie musicie podawać, ale możecie. :) lub po prostu powiedzcie, że chcecie jakąś fajną czcionkę, postaram się dopasować. :)
- ozdoby np. kwiatki, serduszka, misie, słoneczka etc. 
- jeśli chcecie, żeby na emblemacie widniała nazwa Waszych fotoblogów, to prosze, o tym też wspomnijcie i gdzie dokładnie : w prawym dolnym rogu; pod napisem etc. :)





1 komentarz:

  1. - napis: Każdy powinien żyć, jak umie. Dzięki temu osiągnie wszystko.
    - "Każdy powinien żyć, jak umie." ten napis niech będzie czcionką tą pierwszą jak ma ta dziewczyna oraz "Dzięki temu osiągnie wszystko." ma byc czcionką tą drugą jak ma ta dziewczyna na photoblogu w emblemacie ( jej link: http://www.photoblog.pl/fliickey )
    - bez ozdób
    - proszę żeby tło było przeźroczyste

    OdpowiedzUsuń